Ønsker du å jobbe i grensesnittet mellom teknisk avdeling og salg?

Rapp Bomek leverer et komplett utvalg av avanserte sikkerhetsløsninger for dør-, vindu- og veggsystemer, samt service, til globale energi-, sivil- og forsvarsmarkeder. Selskapet har 114 ansatte, hovedkontor i Bodø og produksjonslokaler i Bodø og på Kapp. Rapp Bomek har vært markedsledende leverandør i sikkerhetsbransjen i over 30 år. Selskapets eiere er Acea Properties og Nord II. Eiere som har klare ambisjoner om videreutvikling og vekst i det globale markedet.

Trainee med teknisk bakgrunn

Rapp Bomek AS fortsetter sin internasjonale ekspandering og søker deg som kan være med å bidra til utvikling og forbedring av våre prosesser i grensesnittet mellom vår tekniske avdeling og vår salgsavdeling. Som trainee i Rapp Bomek vil du bli en del av et dynamisk og faglig sterkt team med gode utviklingsmuligheter. Vi søker deg med teknisk bakgrunn innen maskin, elektro eller automasjon da dette er et satsningsområde for oss.

 

SØK HER!

Arbeidsoppgaver

  • Kandidaten skal opparbeide seg kompetanse på bruk av Rapp Bomeks salgsverktøy, videreutvikle og implementere dette i selskapet
  • Kandidaten skal utvikle en læreplattform og utarbeide prosessbeskrivelser for kontinuerlig forbedring av selskapets kundegrensesnittet, salgsverktøy og e-verktøy
  • Bistå i arbeidet med å kommersialisere Rapp Bomeks strategi og nye veivalg innenfor digitaliserte tjenester i offshore- og securitymarkedet, samt forretningsutvikling og digital utvikling for å skape nye salgsmuligheter
  • Kandidaten vil ha oppgaver i grensesnittet mellom service-, salg- og teknisk avdeling, og delta med salgsteamene i viktige anbudsprosesser
  • Tilgjengeliggjøre dataanalyse og data til beslutningsstøtte i salg (kunde- og anbudsanalyse)

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innen tekniske fag som elektro, automasjon eller maskin
  • Beherske engelsk og norsk, skriftlig og muntlig
  • Gode IT-/datakunnskaper
  • Kommersiell forståelse

Personlige egenskaper

Vi er på jakt etter en kandidat med sterk arbeidsmoral, positive holdninger og energi. Andre viktige egenskaper som vil bli vektlagt er:

  • Emosjonell intelligens
  • Analytisk
  • Selvmotivert
  • Evne til å samarbeide

Vi kan tilby

  • Stilling i et spennende internasjonalt konsern i sterk utvikling, hvor initiativ og idérikdom verdsettes
  • Et engasjerende og hyggelig arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjonsvilkår
  • Fleksibel arbeidstid

Har du spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med:

HR-leder Lillian Brasetvik Tlf.: 943 80 457

eller

CEO Kurt Kristoffersen Tlf.: 932 93 030

 

SØK HER!